زیست شناسی دریا Marine Biology

مرجع دانشجویان و دانش آموختگان زیست شناسی دریا

مرجع دانشجویان و دانش آموختگان زیست شناسی دریا

زیست شناسی دریا Marine Biology

زیست شناسی دریا (Marine Biology) یکی از جذاب‌ترین زمینه‌های تحصیلی رشته زیست‌شناسی است که در چند دهه اخیر در دانشگاه‌های ایران دانشجو می‌پذیرد. بیولوژی جانوران دریا، آلودگی دریا و بوم شناسی دریا از جمله گرایش های رشته زیست دریا هستند. در این سایت سعی بر این است تا حد امکان نیازمندی های علمی دانشجویان و دانش آموختگان این رشته از نظر آموزشی، پژوهشی و مشاوره، در قالب ارائه خدمات گوناگون پاسخ داده شود و اخبار و مطالب به روز و مفید علوم زیستی دریایی در اختیار مخاطبان و علاقه مندان این رشته و گرایش ها قرار داده شود.
نویسندگان:
تیم تولید محتوا سایت زیست شناسی دریا
- ر. محلاتی
- ح. معلم
- ک. ثامری

آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۸، ۲۰:۰۳ - منتظران صبح امید
    عالی
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۱ - وحید محمدی
    لایک
پیوندهای روزانه

لیست منابع موجود برای آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری در جدول زیر نمایش داده شده است. داوطلبان علاقه مند به تهیه این منابع می توانند ابتدا نمونه منابع شامل بخش هایی از هر درسنامه را به صورت رایگان دریافت کنند. سپس در صورت تمایل نسبت به تهیه فایل کامل اقدام کنند.

فرآیند ثبت سفارش:

برای ثبت سفارش از راههای زیر اقدام کنید و برای تسریع در رسیدگی به درخواست خود با شماره 09059194849 تماس بگیرید.

روش 1- فرم ثبت سفارش منابع

روش 2- درخواست منابع از طریق ارسال ایمیل به net.marbio@gmail.com

مشخصات منابع بیولوژی دریا

عنوان منبع

تعداد صفحه

قیمت (تومان)

توضیحات

درس نامه شناخت محیط زیست

145

25000

جدید

درس نامه فشرده اکولوژی عمومی

95

15000

برگرفته از کتاب ها و جزوات اکولوژی عمومی

گزیده بوم شناسی دریا

46

10000

گردآوری از جزوات شیلاتی مناسب ارشد و دکتری

درس نامه فشرده جانورشناسی بی‌مهرگان (ویژه رشته های دریایی)

102

20000

چکیده‌ای از کتاب ها و جزوات جانورشناسی مختلف؛ مناسب برای آزمون ارشد و دکتری

چکیده تک‌یاختگان

39

10000

چکیده ماهی‌شناسی (فیزیولوژی)

80

15000

-


فرآیند تهیه جزوات و یا دریافت سایر خدمات به شرح زیر است:

 

گام 1- داوطلبان در صورت درخواست تهیه جزوات بایستی ابتدا فرم آنلاین ثبت سفارش (کلیک کنید) را تکمیل کرده یا به آدرس ایمیل net.marbio@gmail.com ارسال نمایند.

 

گام 2- صدور فاکتور حاوی مبلغ نهایی و چگونگی پرداخت و ارسال آن به متقاضیان از طریق ایمیل

 

گام 3- پرداخت هزینه از طریق کارت به کارت و ارسال مشخصات پرداخت شامل مبلغ و تاریخ پرداخت

 

گام 4- ارسال فایل جزوات به صورت فایل PDF به متقاضیان

 

 

تذکر مهم: منابع فوق، بخشی از منابعی است که بایستی برای آمادگی کامل خوانده شود. به عنوان مثال بخش مهره داران درس جانورشناسی، فیزیولوژی پایه و غیره باید از کتاب های مرجع و یا منابع متفرقه دیگر خوانده شود. تلاش گروه ما این است تا به مرور زمان تمام دروس این رشته را پوشش دهیم.

نظرات  (۱۷)

سلام وقت بخیر، دانشجوی ترم ۵ زیست دریا هستم، با این عنوان شغلی و حقوق، زمان و مفاد آزمونش آشنایی ندارم. لطفا راهنمایی کنید.

سلام میخواهم برای کنکور دکتری زیست شناسی دریا جانوران دریا آماده شوم امکانش هست در مورد منابع و تامین کتابها کمکم کنید

پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
با تشکر


۲۷ مهر ۹۹ ، ۲۱:۴۷ فرزانه خلقت

سلام برا ازمون کارشناس زیستگاه ابی چه منابع و یا تست های ازمون قبلی دارید که تهیه کنم؟

پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
با تشکر



۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۳ مرجان هاشمی

سلام.ازمون کارشناس زیستگاهای ابی شرکت کردم.. سوالات تخصصی ازمونهای قبل. تستهای تخصصی و جزوات لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
با تشکر


سلام،آزمون کارشناس زیستگاه های آبی شرکت کردم،برای دریافت سوالات تستی دروس تخصصی به علاوه سوالات تخصصی آزمون های قبلی باید چیکار کنم ؟

پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
با تشکر

سلام من نیاز به منابع  ونمونه سوال ازمون کارشناس زیستکاه های ابی دارم

لطفا راهنمایی کنید از کدوم استفاد کنم

مثلا کتاب شناخت محیط زیست اکولوژی دریا و...

 

پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
با تشکر
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۷ اسما اسماعیل زاده

با سلام، بنده متقاضی شرکت در آزمون دکترای زیست شناسی هستم و ممنون میشم منابع لازم و ضروری رو به اطلاع بنده برسونید و آیا جزوات موجود درسایت برای ازمون دکترای  زیست کارإمد هستند یا خیر؟ با تشکر

پاسخ:
سلام به شما، پاسخ شما به ایمیل تان ارسال شد
موفق باشید
سلام من دنبال جزوات برای 
ازمون استخدامی رشته  کارشناس زیستگاه های آبی هستم. هم جزوات و هم منابع تستی. چطور میتونم تهیه کنم؟
پاسخ:
سلام
پاسخ شما به ادرس ایمیل تان ارسال شد
با تشکر

سلام.منابع زیر را برای آزمون استخدامی میخواستم:

بوم شناسی دریا،زیست دریا،شناخت محبط زیست،هیدرولوژی،فیزیولوژی جانوران آبزی

تشکر

پاسخ:
با سلام به شما؛ جزئیات مربوط به درخواست شما به ایمیل تان ارسال شد
با آرزوی موفقیت
سلام، برای شرکت در کنکور دکتری میشه لطفا برای منابع کمک کنید! با تشکر
پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما به آدرس ایمیل تان ارسال شد
با آرزوی موفقیت
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۱ اتوسا مرادی
با سلام من متقاضی ازمون استخدامی در کارشناس زیستگاه ابی 97 هستم.منبع تستی برای درس های زیست دریا اکولوژی دریا مورفولوژی جانوران ابزی و هیدرولوژی میتوانید معرفی کنید با تشکر
پاسخ:
با عرض سلام
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
با آرزوی موفقیت
با سلام من میخوام در آزمون استخدامی سال 97 برای عنوان شغلی زیستگاههای آبی شرکت کنم لطفا جزوات مربوط به فیزیولوژی جانوران آبزی،زیست شناسی دریا ،بوم شناسی دریا رو چطوری میتونم تهیه کنم؟


پاسخ:
سلام
پاسخ شما به آدرس ایمیل تان ارسال شد
با تشکر
سلام
برای آزمون استخدامی نیاز به منابع زیر دارم.
1. فیزیولوژی جانوران آبزی
2. زیست شناسی دریا
3 بوم شناسی دریا
لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
پاسخ:
با سلام و احترام
توضیحات لازم به آدرس ایمیل شما ارسال شد
با آرزوی موفقیت
با سلام من میخوام در آزمون استخدامی سال 97 برای عنوان شغلی زیستگاههای آبی شرکت کنم لطفا جزوات مربوط به فیزیولوژی جانوران آبزی،زیست شناسی دریا ،بوم شناسی دریا رو چطوری میتونم تهیه کنم؟
پاسخ:
با سلام و احترام،
توضیحات لازم به آدرس ایمیل شما فرستاده شد.
با آرزوی موفقیت
۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۴:۲۰ آیه سادات نیا
سلام چگونه می توانم منابع کنکور کارشناسی ارشد بیولوژی دریا را دریافت کنم: زبان عمومی وتخصصی جانور شناسی با تاکید بر جانوران دریایی سلولس و مولکولی و اکولوژی دریا
پاسخ:
با سلام
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
با تشکر

سلام و خسته نباشید

من رشتم غیر مرتبط هست

در زمینه غواصی فعالیت میکنم

و علاقمند شدم به زیست دریا

لطف میکنید راهنماییم کنید

میخوام کنکور ارشد شرکت کنم و هیچ اطلاعاتی ندارم

ممنونم.

پاسخ:
با سلام و احترام،
پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال گردید
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۰ معصومه لیفی

سلام من منتظر ارسال صورت حساب و شماره حساب شما هستم. باتشکر لطفی

پاسخ:
با سلام
از طریق ایمیل ارسال شد
با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی