زیست شناسی دریا Marine Biology

مرجع دانشجویان و دانش آموختگان زیست شناسی دریا

مرجع دانشجویان و دانش آموختگان زیست شناسی دریا

زیست شناسی دریا Marine Biology

زیست شناسی دریا (Marine Biology) یکی از جذاب‌ترین زمینه‌های تحصیلی رشته زیست‌شناسی است که در چند دهه اخیر در دانشگاه‌های ایران دانشجو می‌پذیرد. بیولوژی جانوران دریا، آلودگی دریا و بوم شناسی دریا از جمله گرایش های رشته زیست دریا هستند. در این سایت سعی بر این است تا حد امکان نیازمندی های علمی دانشجویان و دانش آموختگان این رشته از نظر آموزشی، پژوهشی و مشاوره، در قالب ارائه خدمات گوناگون پاسخ داده شود و اخبار و مطالب به روز و مفید علوم زیستی دریایی در اختیار مخاطبان و علاقه مندان این رشته و گرایش ها قرار داده شود.
نویسندگان:
تیم تولید محتوا سایت زیست شناسی دریا
- ر. محلاتی
- ح. معلم
- ک. ثامری

آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۸، ۲۰:۰۳ - منتظران صبح امید
    عالی
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۱ - وحید محمدی
    لایک
پیوندهای روزانه

درسنامه شناخت محیط زیست و اکولوژی عمومی

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ب.ظ

در راستای ارائه منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، درس نامه شناخت محیط زیست برای این آزمون آماده سازی شده است و قابلیت ارائه به داوطلبان متقاضی را دارد. این منبع گزیده از چند کتاب پیرامون محیط زیست و اکولوژی عمومی و تا حدی از جزوات متفرقه است.

برای تهیه این درسنامه و سایر منابع مرتبط با عنوان شغلی کارشناس زیستگاه های آبی و سایر رشته های احتمالی به این صفحه مراجعه کنید: اینجا را کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی