زیست شناسی دریا Marine Biology

مرجع دانشجویان و دانش آموختگان زیست شناسی دریا

مرجع دانشجویان و دانش آموختگان زیست شناسی دریا

زیست شناسی دریا Marine Biology

زیست شناسی دریا (Marine Biology) یکی از جذاب‌ترین زمینه‌های تحصیلی رشته زیست‌شناسی است که در چند دهه اخیر در دانشگاه‌های ایران دانشجو می‌پذیرد. بیولوژی جانوران دریا، آلودگی دریا و بوم شناسی دریا از جمله گرایش های رشته زیست دریا هستند. در این سایت سعی بر این است تا حد امکان نیازمندی های علمی دانشجویان و دانش آموختگان این رشته از نظر آموزشی، پژوهشی و مشاوره، در قالب ارائه خدمات گوناگون پاسخ داده شود و اخبار و مطالب به روز و مفید علوم زیستی دریایی در اختیار مخاطبان و علاقه مندان این رشته و گرایش ها قرار داده شود.
نویسندگان:
تیم تولید محتوا سایت زیست شناسی دریا
- ر. محلاتی
- ح. معلم
- ک. ثامری

آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۸، ۲۰:۰۳ - منتظران صبح امید
    عالی
  • ۲۰ خرداد ۹۸، ۰۹:۳۱ - وحید محمدی
    لایک
پیوندهای روزانه

دعوت به همکاری: نویسنده در بلاگ زیست شناسی دریا

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ق.ظ

 

دعوت به همکاری داوطلبانه از دانشجویان زیست‌شناسی دریا و شیلات، وبلاگ‌نویسان و علاقه‌مندان به علوم زیستی دریایی

 

 

همکاری در تولید محتوا در سایت زیست‌شناسی دریا http://marinebiology.blog.ir

  • انواع مختلف محتوا برای انتشار در سایت زیست‌شناسی دریا مناسب هستند. منظور از محتوا، نوشته‌های شما، ترجمه مقالات و اخبار علمی، اسلاید آموزشی، پوستر، عکس‌ از جانداران و محیط‌های دریایی که متعلق به خودتان است، اخبار رخدادهای علمی دانشکده‌ها و گروه‌های آمزشی و غیره است.
  • تازگی و اصالت محتوا برای ما ارزش دارد. مطالب بایستی با قلم شما بوده و دارای حداقل مشابهت متنی با محتوای نوشتاری مطالب موجود در اینترنت باشد.
  • موضوعات می‌بایست به اندازه کافی برای انتشار در سایت جذابیت داشته باشند. در صورت نداشتن موضوع، می‌توانید از موضوعات پیشنهادی سایر اعضای تیم استفاده کنید.
  • انتخاب موضوع آزاد است. مطالب می‌تواند کاملا تخصصی، میان‌رشته‌ای، بین‌گرایشی و حتی مانند بخش دریانوشت جنبه عمومی داشته باشند.
  • کیفیت مطالب برای ما اهمیت دارد. با برخورداری از آموزش‌های ضمن همکاری می‌توانید سطح کیفی نوشته‌های خود را بالا ببرید.
  • از نظر زمان‌بندی این همکاری به صورت دورکاری و پاره وقت است و بر اساس برنامه هر فرد انعطاف‌پذیر است.
  • تمامی مطالب با نام شما به عنوان نویسنده مطلب در سایت منتشر خواهد شد.
  • در صورت همکاری در تهیه حداقل دو مطلب نام شما در لیست نویسندگان سایت نیز درج خواهد شد یکی از اعضای تیم تولید محتوای سایت شناخته خواهید شد.
  • همکارانی که به طور مستمر در تولید محتوای نوشتاری مشارکت داشته باشند، از آموزش‌های مختلف مهارت‌های نوشتاری و روش تحقیق در ضمن این همکاری برخوردار خواهند بود.
  • همچنین، همکاران تیم تولید محتوا از انواع تخفیف‌ها روی خدمات مختلف برخوردار خواهند بود و از برخی مزایا و خدمات به صورت رایگان بهرمند خواهند شد.

 

اگر علاقه‌مند به نوشتن، ویرایش و تولید محتوای علمی هستید میتوانید تمایل خود را همراه با مشخصات و سوابق آموزشی خود به آدرس ایمیل ما ارتباط ارسال کنید:

net.marbio@gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی